frualmen.blogg.se

Det som syns på ytan, finns under ytan.

Promenad med familjen!

Kategori: Mammaliv, Vardag i text

Idag var vi alla samlade runt frukostbordet. Det är sånna tillfällen jag verkligen mår som bäst, när hela familjen är samlad. Efter frukost tog vi en promenad allihopa! Det är molningt men väldigt skönt väder trots det! 😊

 

Idag ska vi åka och titta på den årliga balen. Det är dags för svägerskans dotter att ta studenten och idag är det hennes tur att gå på bal. Man minns själv när man fick gå. Jag fick ju förmånen att gå två gånger, helt fantastiskt! Jag ska få äran, eller ja, jag ska knäppa kort med systemkameran på henne och hennes pojkvän. Jag har inte fotat på år och dar med min systemkamera. Vi var ut i onsdags och tog massa bilder på barnen. Ni anar inte hur mycket jag älskar att stå bakom kameran, helt underbart att fånga det finaste man har och kunna fånga dom i underbara ögonblick!


Jag på min bal med mina vänner! 


Kommentera inlägget här: