frualmen.blogg.se

Det som syns på ytan, finns under ytan.

När det tystnar en lång tid.

Kategori: Vardag i text

Nu har det varit alldeles för tomt här inne på inlägg och det finns en bakomliggande faktor för det. Jag har varit ute på praktik sen 25 mars och även under tiden min praktik varit har jag haft studier så det har helt enkelt inte funnits plats eller tid över för bloggen. Men i tisdags förra veckan gjorde jag min sista parktikdag på pinnhagens förskola. Jag har haft en mycket bra vistelse på pinnhagen och det kändes konstigt att avsluta min tid där och inte komma tillbaka mer. 


Något annat som hänt är också att vi är gravida jag och maken, och väntar vårat fjärde barn (hans andra). Det har varit ganska omvälvande. Mer kan ni läsa om på momlicious.blogg.se :)


Idag skiner solen och värmen har återvänt till ängsullen. Jag städar, tvättar och mår illa omvart annat. Jag ligger mest på altanen och njuter av fågelkvitter.  



Kommentera inlägget här: