frualmen.blogg.se

Det som syns på ytan, finns under ytan.

Idag är detta mitt första inlägg på denna blogg 2019

Kategori: Vardag i text

Jag är tillbaka, till blogg.se.
 
 
Som en del av mina närmsta vet så har jag haft min blogg på wordpress sen två år tillbaka. Däremot så har jag inte  varit lika aktiv som jag borde. Jag betalade både för hemsidan och domän, vilket jag inte har råd med som nuvarande studerande. Så, nu är wordpress sidan borta och jag återgår till det ''normala'. Startar dock en helt ny. fräsch blogg. Jag menar, det är ändå första dagen på 2019.


Idag är min första tomma sida av 365 sidor, jag ska se till att det blir en bra bok!
Det finns så mycket man har i åtanke när det blir nytt år, man kan inte undgå det nästan. Det är löften hit och dit. Det här med löften är jag dålig på. Däremot tror jag mycket på att ett nytt år, nya tag och nya utmaningar kan göra stora framsteg. Jag ska jobba på min hälsa. Jag har varit så sjuk, och detta år är ett av dom värsta (2018). Jag ska lägga om kosten och mina kostvanor. Promenera kontinuerligt så jag får daglig vardags motion, träning funkar inte för mig. Jag hoppas min hälsa ska bli bättre. Men framför allt ska jag försöka nu att bli godisfri och nästan intill sockerfri. Sen kommer resten av sig själv, ja ni vet fina minnen och underbara händelser som kommer ske. Så får vi se om ett år vad som 2019 har erbjudit :)

Ett gott nytt år på er alla!



Kommentera inlägget här: